Korrigere en skrivefeil i et navn
Hvordan du gjør en navneendring
Oppdaget en skrivefeil i navnet ditt? Hvis du bestilte reisen via KLM og du flyr med KLM, Air France eller Delta Air Lines, kan du be om en navneendring gratis ved å kontakte oss.
Hvis en av flyvningene betjenes av et annet partnerflyselskap, vennligst send oss din forespørsel minst 72 timer før avreise. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Du trenger ikke å be om en navneendring hvis:
- du har flere fornavn og bare det første vises i bestillingen din – det er riktig at bare ett fornavn vises;
- brukte pikenavnet ditt, så lenge det er samme etternavn som vises i passet ditt;
- navnet ditt vises uten mellomrom – systemet vårt gjorde det, det er ikke en skrivefeil.
Du kan naturligvis ikke erstatte navnet ditt med andres navn – billetten forblir i ditt navn.
Flying Blue-bonusbillett
Hvis du bestilte en bonusbillett, vennligst kontakt Flying Blue-kundeservice.
Bestillinger via et reisebyrå
Hvis du bestilte via et reisebyrå, vennligst kontakt dem direkte for å foreta en navneendring. Vi anbefaler at du gjør dette i god tid, siden det kan ta litt tid å behandle.
Vanlige spørsmål
Ja, selvfølgelig. Hvis du har bestilt via KLM og flyr med KLM, Air France eller Delta Air Lines, vennligst ta kontakt. Vi vil korrigere navnet ditt gratis.
Flyr du også med et annet partnerflyselskap? Vennligst send forespørselen din minst 72 timer før avreise.
Hvis det er en skrivefeil, retter vi det gratis. Billetten må stå i ditt navn. Ta kontakt så hjelper vi deg!
Hvis du allerede er på flyplassen og har mottatt boardingkortet ditt, vennligst finn nærmeste selvbetjente automat eller serviceskranke og be en av våre agenter om å hjelpe deg. Hvis du oppdaget feilen etter at du sjekket inn online, vennligst ta kontakt så snart som mulig.
Nei. Navnet på boardingkortet ditt må samsvare med passet eller ID-kortet ditt.
Hvis du oppdaget en stavefeil, vennligst ta kontakt, så fikser vi det gratis!