Korrigere en skrivefeil i et navn

Uff da! En skrivefeil skjer med de beste av oss. Ingen grunn til bekymring: Hvis det bare er en skrivefeil, har vi løsningen for deg.

Hvordan du gjør en navneendring

Oppdaget en skrivefeil i navnet ditt? Hvis du bestilte reisen via KLM og du flyr med KLM, Air France eller Delta Air Lines, kan du be om en navneendring gratis ved å kontakte oss.

Hvis en av flyvningene betjenes av et annet partnerflyselskap, vennligst send oss din forespørsel minst 72 timer før avreise. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Du trenger ikke å be om en navneendring hvis:

  • du har flere fornavn og bare det første vises i bestillingen din – det er riktig at bare ett fornavn vises;
  • brukte pikenavnet ditt, så lenge det er samme etternavn som vises i passet ditt;
  • navnet ditt vises uten mellomrom – systemet vårt gjorde det, det er ikke en skrivefeil.

Du kan naturligvis ikke erstatte navnet ditt med andres navn – billetten forblir i ditt navn.

Flying Blue-bonusbillett

Hvis du bestilte en bonusbillett, vennligst kontakt Flying Blue-kundeservice.

Bestillinger via et reisebyrå

Hvis du bestilte via et reisebyrå, vennligst kontakt dem direkte for å foreta en navneendring. Vi anbefaler at du gjør dette i god tid, siden det kan ta litt tid å behandle.

Vanlige spørsmål