Hvorfor velge KLM
Beste flyselskap for passasjerer
I 2023 har vi blitt tildelt APEX World Class Award for beste flyselskap for passasjerer! Denne prisen er den høyeste kategorien i APEX' globale priser innen flyindustrien. Det representerer en bemerkningsverdig anerkjennelse av prestasjoner innenfor sikkerhet, velvære og bærekraftighet.
Flyforstyrrelse? Vi passer på deg
Opplever du forstyrrelser på flyvningen din? Du kan stole på oss. Vi vil umiddelbart informere deg via telefon eller e-post om endring av flyvning eller kansellering. Så vil vi umiddelbart ombestille deg til den første ledige flyvningen. Det øyeblikket vi har funnet en ledig plass, vil vi kontakte deg igjen med din nye avgangstid. Vi er selvfølgelig her for å hjelpe hvis du ønsker å bytte til en annen flyvning, eller hvis du har andre spørsmål.
Skulle din nye flyvning ikke ha avgang på samme dag, vil vi ikke la deg klare deg selv. Fra en kopp kaffe til ett hotellopphold, vi er seriøse når det gjelder å sørge for at du er komfortabel.
Fly mer, oppnå flere fordeler
Det lønner seg å være Flying Blue-medlem. Hver gang du reiser med KLM eller våre partnere, tjener du Miles. Du kan bruke dem på bonusbilletter, ekstra alternativer og få rabatter på en rekke produkter og nyttige tjenester. I tillegg, jo mer du flyr, jo nærmere kommer du de neste nivåene - Silver, Gold og Platinum - hvilket betyr å kunne nyte enda flere eksklusive fordeler.
Vi setter pris på dine tilbakemeldinger
Gjennom hele reisen din, er det opplevelsen din som teller! Vi lar uavhengige selskaper foreta undersøkelser om hva du synes om oss og servicen vår. Med svarene du gir oss, vurderer vi oss selv og prøver å forbedre tjenestene våre. Dine personopplysninger vil aldri brukes til kommersielle tilbud eller e-postutsendelser, med mindre du har gitt oss din eksplisitte tillatelse til det.
Etter flyturen din, eller etter å ha vært i kontakt med KLMs kundekontaktsenter, kan du motta en invitasjon til én av våre undersøkelser:
- Undersøkelse om service og kundetilfredshet (av Kantar og Qualtrics)
- Kontakt Evalueringssenteret (av BVA og MediaTech)
Vi deltar også i andre studier utført av tredjeparter som IATA og Schiphol. I tillegg gjør vi flere ad hoc-studier med byråer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value og andre.