Mangfold og inkludering
Vår visjon
Hos KLM tror vi på kraften i mangfold og inkludering. Hva annet ville du forvente av et selskap som har koblet mennesker rundt om i verden i mer enn hundre år? Ved å alltid prøve å omfavne forskjellene våre, gjør vi det lettere å få kontakt med våre kunder, ansatte, samfunnet og hverandre. Våre ansatte, som kommer fra over 70 land, stråler av ansvar, lidenskap og omsorg. Hver dag, igjen og igjen.
Vi er alltid nysgjerrige på opplevelsene til våre ulike passasjerer og ansatte, fra hele verden, med ulike bakgrunner, kulturer og perspektiver. De er viktige for oss og gir oss muligheten til å forstå deres behov, når vi tar dem med i våre produkttjenester, prosesser og interaksjoner. Vi tror at en kultur med mangfold og inkludering gir verdi til våre kunder, ansatte og selskapet vårt. Vi er på en kontinuerlig reise for å utforske mangfoldet til våre kunder og ansatte. KLM fremmer et inkluderende miljø der alle hører hjemme. For våre kunder, gjennom hele deres KLM-reise og for våre ansatte på arbeidsplassen.
Fellesskapsstandarder for sosiale medier
Her kan du lese hva som er tillatt og ikke tillatt på våre sosiale mediekanaler.