Tapte eiendeler

Har du lagt igjen en personlig eiendel om bord eller lagt merke til at noe mangler i bagasjen din? La oss hjelpe deg med å rapportere og finne tapt eiendel.

Tapt eiendel om bord

Hvis du har lagt igjen en personlig eiendel om bord på flyet, er det avhengig av flyselskapet og ankomstflyplassen hva du kan gjøre.

Flyvning betjent av KLM som ankommer Schiphol

Hvis du ankommer Amsterdam Lufthavn Schiphol og umiddelbart oppdager at du mangler en eiendel, kan du rapportere dette på en hvilken som helst KLM-skranke eller Schiphol Lost & Found-skranke. Har du allerede forlatt Schiphol? Vennligst kontakt Schiphol Lost & Found. De vil prøve å finne den tapte eiendelen din.

Alle eiendeler som blir funnet, inkludert eiendeler som har blitt etterlatt i KLM Crown-loungene våre, bringes til Schiphols lager.

Kontakt Amsterdam Lufthavn Schiphol

Flyvning betjent av KLM med ankomst til andre flyplasser

Rapporter den manglende eiendelen din ved den lokale flyplassens ankomstskranke. De vil hjelpe deg. Siden flyet der du mistet eiendelen din allerede kan ha returnert til Amsterdam, foreslår vi at du også kontakter Schiphols Lost & Found-avdeling.

Flyvning betjenes av Air France

Hvis du mistet noe om bord i et Air France-fly, bør du kontakte dem. De lagrer alle eiendeler som blir funnet i opptil tre måneder.

Kontakt Air France

Andre flyselskap

Hvis du mistet noe om bord på et fly som betjenes av et annet flyselskap, bør du kontakte kundestøtten til det aktuelle flyselskapet.

Eiendel som mangler i bagasjen din

Hvis du oppdager at noe mangler i bagasjen din, må du kontakte oss innen 7 dager etter ankomst. Vi vil da diskutere med deg hva vi kan gjøre.